Pembinaan utama laman ini adalah untuk memberikan maklumat terkini tentang aktiviti anak2 Pusaka Gayong KL yang telah dan akan dijalankan. Diharapkan laman ini akan dapat mengumpulkan anak2 P.Gayong KL lain yang bergerak secara individu. "Perpecahan Gayong Perpecahan Sayang, Disatu Masa Kembali Bersatu/Berteguh".

..:: Thursday, April 17, 2003 ::..


..:::Mmmmm:::...



"Kalau bercinta..pasti ada yg perlu dikorbankan, terkorban, dan mengorbankan.....apa yg menjadi korban?? Terpulanglah pada diri masing-masing untuk menilainya...."
Kalau nak diikutkan...memang la rugi masa yg dulu dikorbankan. Tapi bila fikir balik....niat apa yg kita tanam dulu sewaktu kita mula2 masuk silat....rasa ter"motivate" balik nak teruskan perjuangan (terpulang pada niat memasing ler..).Tapi..bila...



A: "Aku nekad...."

B: "Hek eleh...setakat silat...bukan boleh sara hidup pun...ko tuh pompuan..lawan camne pun...kederat org laki lagi kuat la..."



Agaknye la kan...org silat ni tak berapa realistik kot....hehehe...Tapi tak kisah la ape org nak kata....janji aku tak buat bende yang salahi agama....(cukup yakin ke hah??)

Ya, Allah andai jalan yang kupilih ini elok untuk agama dan diriku......maka tetapkanlah hati ku di dalamnya....Amin..
 
Post a Comment :: 0 comments ::


 
 
--->


 



:: PANDUAN DAN RUJUKAN ::

:: LINK PUSAKA GAYONG ::
Gayong Unitar
Seni Silat Pusaka Gayong
Pusaka's Fotopages
SILAT SENI PUSAKA GAYONG M'SIA
Persatuan Silat Seni Gayong Malaysia(Universiti Malaya)


Powered by Blogger